Expert na sociálne siete
Ak premýšľate nad prácou v marketingu, alebo chcete posunúť vaše podnikanie na vyššiu úroveň, tento kurz je pre vás. Dali sme dokopy všetky skúsenosti ktoré sme získali pri práci s klientami a na našom kurze vám ich radi odovzdáme. Nečakajte žiadne teoretické príklady z amerických spoločností tak ako na podobných kurzoch býva zvykom. My vám ukážeme prax, faily aj úspešné postupy, na našich vlastných prípadových štúdiách. To čo sme my zažili za posledných 5 rokov, získate v dvoch nabitých dňoch plných faktov, ukážok, postupov a stratégií.
Zabudnite na kurzy z video nahrávok! Náš školiteľ sa vám plne venuje počas 3 dní a kurz bude prebiehať podľa vášho tempa. 100% GARANCIA SPOKOJNOSTI
Detaily kurzu
Školitelia
Ing. Juraj Kučera
Mgr. Adriana Palčíková
Level
Začiatočníci / pokročilí
Trvanie
3 dni / viac ako 30 hodín intenzívneho kurzu
Forma
Osobne / online
VOĽNÉ TERMÍNY
9-11 SEPTEMBER 2024
16-18 SEPTEMBER 2024
23-25 SEPTEMBER 2024
7-9 OKTÓBER 2024
14-16 OKTÓBER 2024
21-23 OKTÓBER 2024
28-30 OKTÓBER 2024
4-6 NOVEMBER 2024
11-13 NOVEMBER 2024
18-20 NOVEMBER 2024
25-27 NOVEMBER 2024
2-4 DECEMBER 2024
9-11 DECEMBER 2024
16-18 DECEMBER 2024
Mám záujem o kurz
Vyplňte kontaktný formulár a pripravíme vám žiadosť
Kreativita sa dá naučiť!
Vitajte v našom kurze „Expert na sociálne siete“. Medzi našich klientov patria veľké medzinárodné spoločnosti, ale aj rodinné slovenské firmy. Staráme sa im o sociálne siete, tvoríme obsah, zvyšujeme predaj a konkurencieschopnosť. Na tomto kurze vám zmeníme pohľad na online komunikáciu. Ukážeme vám ako prebieha celý proces nastavenia marketingovej stratégie. Vďaka nášmu kurzu sa stanete expert na sociálne siete.
Harmonogram kurzu
1 Biznis model je základ každej efektívnej stratégie
Prvú časť venujeme biznis modelu. V praxi sa často stáva, že marketing nie je postavený na dátach, ale na domnienkach. Ak chcete byť skutočný expert, musíte získať komplexný a strategický pohľad na situáciu.
- Ako spoznať trh a konkurenčné prostredie v ktorom firma pôsobí
- Ako identifikovať slabé stránky konkurencie
- Ako pochopiť správanie zákazníkov
- Ako realizovať marketingový prieskum
- Ako vytvoriť unikátnu trhovú pozíciu
- Ako nastaviť kreatívnu marketingovú stratégiu
2 Ako vytvoriť príbeh značky a lovebrand
Marketing bez príbehu v roku 2024 nefunguje. Naučíme vás postupy ako komunikovať hodnotu značky a vytvoriť z nej lovebrand.
- Kreatívne postupy v komunikácii na sociálnych sieťach
- Ako z obyčajnej značky vytvoriť lovebrand
- Ako sa čo najviac odlíšiť od konkurencie
- Ako tvoriť obsah prirodzene, nie nasilu a nútene
- Ako si vybudovať publikum ktoré sa teší na váš obsah
3 Využitie psychológie v marketingovej komunikácii
Hlavnou úlohou marketingovej komunikácie je predaj. V dnešnej dobre sú všetky distribučné kanály presýtený a obsah sa na nás valí doslova v každej strany. Získať followerov je čoraz väčšia drina a pri práci nás dokáže demotivovať nízka interakcia. Čo s tým?
- Ako využiť psychologické aspekty v marketingovej komunikácii
- Ako využiť správu sociálnych sietí na zvýšenie predaja
- Ako tvoriť virálny obsah, ktorý budí pozornosť
- Ako sa nestať otrokom sociálnych sietí
- Na to aby ste uspeli nemusíte tancovať pred kamerou a opičiť sa po každom trende
4 Kreatívny content plán pre rok 2024
V roku 2024 je kľúčový najmä video obsah. Zmysel však dávajú aj ostatné formy obsahu, len je potrebné nastaviť správnu stratégiu.
- Ako vytvárať video obsah efektívne a kreatívne
- Ako písať a pracovať s článkami na webe
- Ako najlepšie editovať fotky a video
- Ako vytvoriť automatizovaný systém na publikovanie obsahu
5 Ako priniesť zákazníkovi zážitok
Marketingová komunikácia nesmie byť nudná. Neznamená to však, že máte meniť svoje postoje len kvôli tomu aby ste zaujali. Treba premýšľať strategicky a využívať zmysluplné nástroje podpory predaja:
- Ako do content plánu zakomponovať nástroje podpory predaja
- Oplatí sa spolupracovať s influencermi?
- Ako narábať so súťažami, zľavami a darčekovými kupónmi
- Ako vtiahnuť sledovateľov do príbehu
6 Uľahčite si prácu s AI (umelou inteligenciou)
Veci sa vplyvom umelej inteligencie rýchlo menia a konkurenčnú výhodu získava ten, kto ju pochopí a aplikuje do svojho podnikania. Ukážeme vám aktuálne trendy a nástroje ktoré vám uľahčia prácu.
- Ako využiť AI pri tvorbe contentu
- Ako využiť AI v grafike a tvorbe príspevkov
- Ako využiť AI pri tvorbe marketingovej stratégie
7 Platená reklama na sociálnych sieťach
Naučíme vás profesionálne nastavovať reklamu na sociálnych sieťach. Tak, aby ste maximalizovali benefity vášho rozpočtu, dokázali optimalizovať reklamnú kampaň a správne ju vyhodnocovať.
- Typy reklamných kampaní a správne použitie
- See-thing-do-care stratégia
- Čo je to funnel a stratégia nastavenia reklamnej kampane
- Optimalizácia reklamnej kampane
- Dáta a reporting
Prečo si vybrať kurz u nás
10 ročné skúsenosti s kreatívou
Za 3 dni viete všetko podstatné
799 €
Získajte kurz zdarma
Dôverujú nám najväčšie spoločnosti na trhu
Získajte kurz ZDARMA!
Náš kurz môžete získať ZDARMA, alebo s 80% zľavou. Vďaka novému národnému projektu „Zručnosti pre trh práce“