SPRÁVA SOCIÁLNYCH SIETÍ A PORADENSKÉ SLUŽBY

Iná Haluška

Iná Haluška

Iná Haluška je radosť
za pár minút

Reštaurácia Iná Haluška je unikátny koncept, ktorý prepája tradičné slovenské jedlo s modernými a nevšednými surovinami. Okrem obľúbených bryndzových halušiek alebo strapačiek, môžete ochutnať aj nevšedné kombinácie. Základ tvoria poctivé zemiakové halušky, ktoré dodávajú každému jedlu svoj typický charakter. Odporúčame ochutnať mexickú šlehu, talianske, eidamaové, alebo nivové s trhaným. Okrem toho sú v ponuke rôzne špeciály, alebo sezónne kombinácie. Naším favoritom sú jednoznačne hríbikové halušky s jemnou smotanovo-horčicovou omáčkou.

V reštaurácii Iná Haluška sa môžete zastaviť aj na nové raňajkové menu a vychutnať si šťavnatú francúzsku omeletu, slaninovo-syrový sendvič, alebo chlebíky s domácimi nátierkami.

Správa sociálnych sietí

Pre reštauráciu Iná Haluška spravujeme sociálne siete. Pravidelne realizujeme produktové fotenie a pomohli sme aj s otvorením nových priestorov na Františkánskej ulici v Trnave. Po každom fotení upravujeme fotky a vyrábame príspevky na sociálne siete. Okrem fotiek pracujeme aj s textom a radi píšeme o zaujímavostiach, receptúrach a samozrejmosťou je aj realizovanie súťaží.

Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška

Iná Haluška je lovebrand

Súčasťou úspechu je aj pravidelná komunikácia na sociálnych sieťach. Ak chcete vybudovať lovebrand, musíte s publikom pravidelne komunikovať, budovať vzťah, byť otvorení, transparentní a pravidelne publikovať obsah. Najlepšou formou je preto kombinácia denných momentiek a profesionálnych fotografií.

Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška
Iná Haluška

Kľúčom k úspechu je video

V dnešnej dobe je video formát najlepší spôsob, ktorým sa rýchlo a bezplatne šíri obsah. Milujú ho používatelia a miluje ho aj algorytmus. Je to ten najjednoduchší spôsob, akým dokážete udržať pozornosť potenciálneho zákazníka, sprostredkovať mu audio-vizuálny zážitok a preniesť na neho emóciu. Video má mnohonásobne viac rozmerov ako písaný text. Práve preto je potrebné robiť ho správne, aby splnilo svoju úlohu a zaujalo sledovateľa. Zároveň je to najrýchlejší spôsob, ktorým viete zo svojej značky budovať lovebrand.