VÝROBA LOGA A DIZAJN MANUÁLU
Pantermoto
Pantermoto je prvý oficiálny motoshop v Banskej Štiavnici
Pre spoločnosť Pantermoto s.r.o. sme realizovali brandingovú stratégiu, na základe ktorej sa spoločnosť dokáže odlíšiť na trhu a prezentovať tak svoju jedinečnosť. Trh s maloobchodom v oblasti súčiastok a náhradných dielov, je na Slovensku veľmi konkurenčný. Najčastejší typ distribúcie je formou eshopov a cenová elasticita produktov je pomerne nepružná.
Eshopy totižto držia ceny produktov na približne rovnakej úrovni. Zákazník tak má možnosť nakúpiť štandardizované produkty na mnohých miestach, kde finálna cena produktov, spolu s cenou doručenia je približne rovnaká.
Výroba loga pre Pantermoto
Pre spoločnosť Pantermoto sme vyrobili logo, dizajn manuál a základné grafické prvky, ktoré ju odlíšia od konkurencie. Na výrobu loga máme rokmi overený postup, ktorý prepája estetiku, unikátnosť značky, no zároveň sa snažíme o dizajnové odlíšenie od existujúcich spoločností na trhu. Prvým krokom tak bolo naštudovanie existujúcich značiek na trhu, identifikovanie slabých stránok, porovnanie farieb a nájdenie unikátnej trhovej pozície.
Predajná a marketingová stratégia
Po zrealizovaní obchodného auditu sme zanalyzovali konkurenčné prostredie, východiskovú pozíciu spoločnosti Pantermoto, silné stránky na ktorých vie spoločnosť stavať a definovali sme podklady pre marketing a predaj. Aj v tomto prípade spoločnosť pracuje s podpornými cenovými nástrojmi na prilákanie zákazníkov. Sezónne zľavy, súťaže na Instagrame a podpora predaja, sú však len doplnkovými nástrojmi obchodnej stratégie. Kľúčovou stratégiou, ktorú sme s klientom konzultovali, vychádzala z pochopenia servis dizajnu a proklientského prístupu. Boj o zákazníka nebude vedený „podliezaním“ cien, alebo znižovaním obchodnej marže. Práve naopak, tak ako vysvetľujeme na našich kurzoch, kľúčom k úspešnému predaju je zvyšovanie „pravej strany obchodu“, kde zvyšujeme hodnotu produktu pre zákazníka.
Budovanie firemnej identity
Vytvorili sme logo, farby a kompletný dizajn manuál. Zanalyzovali sme identitu všetkých konkurenčných spoločností. Zmapovali sme všetko, od farebných schém, až po slogany a vizuálnu grafiku. Na základe kompletnej analýzy konkurencie sme vytvorili novú, unikátnu identitu. Cieľom bolo nastaviť takú formu komunikačných prvkov, ktoré budú rozoznateľné od prvého momentu, čím sa urýchli naviazanie nových klientov na značku klienta. Efektívnu komunikáciu dosiahneme vtedy, keď zákazník pri pohľade na vizuálne prvky rozozná značku a všetky hodnoty ktoré sa snaží komunikovať.