STARÁME SA O SOCIÁLNE PODNIKY

Slovenská chránená dielňa

Slovenská chránená dielňa

Zvyšujeme predaj sociálnym podnikom

Slovenská chránená dielňa v Piešťanoch, je jeden z najväčších sociálnych podnikov na Slovensku. A to nie len tým že zamestnáva 42 zdravotne znevýhodnených ľudí, ale aj vďaka šírke produktové portfólia. Nájdete v nej moderné tlačiarenské stroje, krajčírsku dielňu, cukrárenskú výrobu, a od roku 2024 aj novú manuálnu dielňu. Potlačia vám reklamné darčeky, ušijú oblečenie na mieru, napečú Vianočné pečivo, vytlačia všetko čo vás napadne a ak ste priemyselná spoločnosť tak vám zabezpečia aj dokončovacie a manuálne práce. Jedná sa o unikátne spojenie kvalitnej práce s ľudským aspektom, nakoľko v dielni pracujú ľudia s rôznymi stupňami a formami hendikepu. O to viac nás teší, že sa môžeme starať o komplexné smerovanie a tvorbu marketingovej komunikácie!

Organický dosah je kľúčový

V spoločnosti sa staráme o tvorbu kreatívneho obsahu, ktorého cieľom je maximalizácia organických dosahov. Výsledkom sú desiatky tisíc pozretí a vysoké interakcie. Viac ako 90% zo všetkých pozretí tvorí nové publikum, teda ľudia ktorí našu stránku doposiaľ nesledovali.

Kreatívna video produkcia je základom úspechu

V spoločnosti sa staráme o tvorbu kreatívneho obsahu, ktorého cieľom je maximalizácia organických dosahov. Na oslovovanie B2B zákazníkov je najlepšie promo video. Oslovovanie zákazníkov mailom (s PDF prezentáciou v prílohe) je v dnešnej dobe málo efektívne. Namiesto toho odporúčame vyrobenie video vizitky, ktorá prináša lepšie výsledky.

Video obsah je kľúčový

Pre Mliečak Piešťany pravidelne realizujeme produktové fotenie. Vždy sa snažíme, aby fotka čo najviac vystihovala úžasnú chuť jedla, a aby oslovila zákazníkov. Pri fotení v interiéri používame modernú techniku, vrátane svetiel. Fotky následne editujeme, a ďalej s nimi pracujeme. Pridávame grafické elementy, texty a vytvárame tak obsah na sociálne siete.

Instagram, ktorý upúta

Sociálne siete sú stále jedným z hlavých komunikačných kanálov, v ktorých je možné komunikovať s potenciálnym klientom, budovať povedomie o značke a samozrejme predávať. Práve preto je dôležité, aby bol obsah autentický, estetický a pravidelne zverejňovaný.

Stále opakujeme, že v dnešnej dobe je kľúčové video. Dôležitú úlohu však zohrávajú aj statické príspevky. Vždy záleží od typu obsahu, ale aj od stratégie publikovania. V príspevkoch však platí jedna vec: musia byť zrozumiteľné, estetické a zároveň by mal byť dodržaný aj dizajn manuál.

Pre Slovenskú chránenú dielňu sme vytvorili nový dizajn sociálnych sietí, ktorý môžete vidieť aj na obrázku.

Mliečak

Dali sme do poriadku webovú stránku

Okrem správy sociálnych sietí a video produkcie, sme urobili aj rozsiahlu rekonštrukciu webovej stránky. Zmenili sme dizajn, štruktúru, grafické elementy a väčšinu obsahu.